صفحات

۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

راه تو را می خواند



به نام خداوند مسافران
@
چند روز از حادثه می گذره،اصلا خودش نیست وحسابی دمق،هر چی بهش اصرار کردم که با هم حرف بزنیم راضی نشد و جواب سر بالا داد.اخر شب بهم Sms زد و گفت" هیچ چیز اتفاقی نیست و پشت سر هراتفاق و حادثه سری است که گذشت زمان اون را برای تو مشخص می کنه و این نکته مخصوص تو است و بس"
@@
از پایین کوه به مقبره شهدا نگاه میکنم کلی آدم دارن می رن بالا،حتما باید حسابی شلوغ باشه و نشه زیارت کرد.از بالا به پایین نگاه می کنم تفاوت تغییرنظرم فقط  15 دقیقه بود همه تو دامنه مشغول کار خودشون هستند ولی سر قبور کسی نیست
@@@
ازم پرسید که معنی جمله " چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد" چیه بهش گفتم که فرقی نداره کی هستی ،کجا هستی و چه می کنی فقط این مهم که درست قدم برداری
@@@@

امروز شرکت طراحان قرار بود اول صبح دستگاه ترمینال بعد از چند ماه پیگیری نصب کنه. ساعت10 مازیار اومد و گفت با فردانیان هماهنگ کرده و قرار بره ؛ اوج کار ساعت 13 بود که آقای بهروز بهم زنگ زد و به خاطر نصب دستگاه من را به ناهار دعوت کرد ولی ساعت 13:30 زنگ زدن و گفتن که نصب  به مشکل خورده. همه اعصابشون خورد شده بود دستگاهی که ساعت 13 نصب شده بوده الان به مشکل خوره این یعنی که دستگاهی نصب نشده. بازم آقای بهروز شرمنده کرد  و زنگ زد به خود منجمی باورت میشه به خود منجمی  واجازه نصب رو گرفت البته بعد از 45 دقیقه فک زدن .گوشی رو که گذاشت فقط می خواست که چند تا فوش .... بده که نمی شود چون خانم جان قربانم اونجا بود.  بعدشم که مشخص شد آقای ساداتی مسئول روابط عمومی ترمینال که کلی روش حساب کرده بودیم زیرآب طرح زده و دبه کرده راستی می گن جانباز
ولی هیچ چیز اتفاقی نیست
و چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد
ولی انگار راه کربلا عوض شده است باید به google earth  سر بزنم. به هر حال دستگاه 27 پیک آبی هم نصب شد
امشب باید سری به دیوان خواجه بزنم تا ببینم راه من به کدام سمت است ترکستان یا بلغارستان

پاورقی
--------------------------------
این برداشت آزادی بود از چند اتفاق که امروز ربطش رو به هم فهمیدم
محمد حسن هم با خانم امیری ازدواج کرد
قاسمی و شاهی بازم ما رو پیچوندن
انگار از حقوق خبری نیست
فقط می خوام داد بزنم
کتابام هم رسید

۱ نظر:

مسئول ویژه گفت...

سلام بر مهندس گلم .
میخواستم بگم راه کربلا از حرم آقا امام رضا میگذره .
بابت حقوق هم ناراحت نباش ، درست میشه .
یا علی .