صفحات

۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

روز نماها

نما اول دفتر معاونت توسعه اتوبوس رانی

مثل همیشه نگاه کردن به دور دست اونم از یک ارتفاع بلند برام لذت بخش بود حتی اگر این ارتفاع دفتر آقای قاسمی باشه در طبقه سوم ساختمان اتوبوس رانی و قرار باشه تا چند دقیقه بعد هم بازم من دور بزنه و اجازه نصب تجهیزات رو بهم نده ولی پنجره بزرگ رو به خیابان دانشگاه، کوهسنگی و درختان سر به فلک کشیده بیمارستان امام رضا اونم تو یک هوای پاییزی واقعا دلچسبه

نما دوم نماز خانه اداره فرهنگی آستان قدس

بعد از سلام نماز مغرب هنوز گیج حرف های آقای خوراکیان بودم ولی بازم ارتفاع و یک پنجره باز رو به حرم کافی بود تا قد قامت سلام نماز عشا سکوت کنم

ولی امروزنامه

@

پایه دستگاه سه راهنمایی به پل جوش خورد

@@

آقای قاسمی یکی از چرت ترین دلایل عمرم را برای مخالفت با نصب دستگا ها در ایستگاه های اتوبوس آورد ولی یه قولی برای ایستگاه چهارراه بزرگمهر داد

@@@

بازم دم حاجی صفدری گرم که دکه فلکه پارک رو هم هماهنگ کرد فقط مونده چهار راه بزرگمهر

@@@@

امروز رفتم پیش حاج رضا و در مورد معیار های انتخاب باهاش صحبت کردم و یه چند تا سوال جانبی بحث جالبی شد و نتیجش این شد که برای انتخاب باید سه دسته ملاک داشته باشی که من قبلا فقط دوتا شو می دونستم

1- معیار های استراتژیک یا همون خط قرمز ها

2- معیار هایی که باید در کنار هم قرار گیرند و بعد جمع جبری آنها مورد محاسبه قرار بگیرد و اگر نمره قبولی گرفت مشکلی نیست

3- معیار هایی که بودنشون بهتر است ار نبودنشون

@@@@@

ازامشب باید ملاک ها رو مکتوب کنم ، کار سختیه ولی باید شروع کرد


هیچ نظری موجود نیست: