صفحات

۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

بین


به نام خداوند بین ا

خیر سرم تازه خوابیده بودم که موبایلم زنگ زد و آقای بهروز عجیب ترین سوال عمرم را ازم پرسید؛ "  آخرین مطلب وبلاگد چی بوده؟" منم گفتم " پیک آبی موقتا تعطیل می باشد" بعدش مشخص شد که این دوست عزیز ما در شرکت طراحان  پست قبلی ما رو دیده و بعدشم زنگ زده شهرداری و یک فاز اساسی به همه دوستان داده و دوستان هم زنگ زدن و یک فاز اساسی به ما دادن منم یک دو روزی مجبور شدم گوشی را خاموش کنم چون زیاد اهل فاز نیستم بیشتر با نول حال می کنم ادامش باشه تو پاورقی

مثل همیشه SMS زده و ازم خواسته که نیت کنم، می دونه که سمت راست انتخاب می کنم . دو بیت اول این غزل معروف برام میفرسته

هر آنکه جانب اهل وفا نگه دارد      خدایش در همه حال از بلا نگه دارد

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست      که آشنا سخن آشنا نگه دارد

تا حالا برام پیش نیامده بود که یک فال دو تا معنی داشته باشه تا امروز که تازه فهمیدم قضیه این دوبیت چیه.

ساعت 11 طه و زنگ و زد گفت دوربین پیدا شده یه چند تا جیغ بیشتر نزدم البته با چند تا لگد اضافه تا کاملا خالی بشم. دوش گرفتم و راه افتادم و تو راه به این فکر می کردم که هر آنکه جانب اهل وفا نگه دارد خدایش در همه حال از بلا نگه دارد ولی من خوب می دونستم که تو این یک هفته چه گندی زده بودم !!!!!

امروز به علت استفاده از واژه مستهجن لیلی در وبلاگ توسط دو نفر مورد مواخذه قرارگرفتم و محکوم شدم ولی کاش می دونستن که لیلی نام تمام دختران نیست ، لیلی برای من اتاق 212 شهرداری ، پلاک 100 و اون کسیه که امروز مدتی باهم اختلاط کردیم اون کسی که وقتی که بحثمون داغ شد یاد بیت دوم فال اون شب افتادم

پاورقی
--------------------------------
به علت دستور اماکن از ذکر هر گونه کلمه که به گونه ای موجود مونثی را درذهن شما تداعی کند معذوریم
چقدر از آدم های ملا لغتی بدم می یاد به خصوص اگر ک...ل باشه
خواننده محترم عکس فوق مربوط به خانمی است که فوت کرده . پس با خیال راحت مطلب رو بخون
خواننده محترم پیک آبی تعطیل نمی باشد و اون چیزی که تعطیله.........


هیچ نظری موجود نیست: