صفحات

۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

یک روز آبی



به نام خداوند روزهای ارغوانی

عجب روزی بود امروز، فاکتور مربوط به حقوق ها امضا شد، اونم بعد از چند ماه پیگیری و این یعنی تزریق روحیه به کل تیم ، البته بماند که بالا گرفتن بحث بین من و آقای بهروز قبل جلسه مربوط به محتوا و بعد از آن مقداری طیف رنگی امروز را تغییر داد ولی بهترین خبر برام این بود که امیر حسین حسینی زنگ زد و گفت که از مخابرات تماس گرفتن و اعلام کردن که تلفن چهار بزرگمهر تا محل دستگاه (که هنوز نصب نشده) کشیده شده و بعد از نامه محرمانه ارتش به شهرداری جهت پارک باغ ملی این به معنی آن است که است که تیم اجرایی پیک آبی برق و تلفن30 نقطه رو تامین کردن اونم دقیقا قبل جلسه با شرکت طراحان با حضور آقای حامد مقدم و نکته مهم تر قبل از گرفتن هیچ وجهی به عنوان حق الزحمه و حالا باید از دوستان شرکت طراحان پرسید که چرا اونها 30 نقطه رو تکمیل تحویل ندادن واین جوابی که من و تیمم شش ماه است منتظر شنیدن اون هس واین جوابی که من و تیمم شش ماه است منتظر شنیدن اون هس واین جوابی که من و تیمم شش ماه است منتظر شنیدن اون هستیم ولی من که ...

پاورقی

-------------------------
فکر کنم امیر حسین و مازیار امروز از دستم ناراحت شدن ولی تماس امیر حسین و اون لبخند همیشگی دلم رو آروم کرد امید وارم مازیار هم چیزی رو به دل نگیره

شب سوم و مهدی میرداماد داره روضه خرابه می خونه اول نوشتم به نام خداوند آخرین روز ولی الان مینوسم....

۲ نظر:

rahro گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
rahro گفت...

سلام.
خواستم بگم سخت در اشتباهي عموجون.
اولاً‌ كه هيچ موضوعي نبوده كه من ناراحت بشم يا حداقل من يادم نمياد. ثانياً حق ناراحت شدن رو درباره دوستي مثل تو براي خودم قائل نيستم.
بايد بگم دكتري افتخاري بيان كردن يك موضوع در لفافه رو بايد به تو بدن، هر چند اين پستت اخيرت اصلاً تو لفافه نيست.
بيشتر حرف بزن.ضمناً‌هر موقع وقت كردي اين شعر مورد علاقه و سرتاسر سگي كه من خيلي دوستش دارم رو تو وبلاگت بذار.خودت ميدوني من حال راه انداختن راهرو حالا حالاها ندارم.
«دنيا پر از سگ است، جهان سربه سر سگي است. غير از وفا تمام صفات بشر سگي است. لبخند و آه به سفره امشب نمي‌رسد.پايان ماه آمدو خلق...سگي است....»