صفحات

۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

یک روز آبی





امروز قصد کردم در شیوه نگارشم یه تغییری بدم و یه زره ساده تر بنویسم.اصلا یادم رفته اسم اینجا پیک آبی و من هم مسئول پیک آبیم حالا چه اینجا چه تو شهرداری و اصلا بماند که پیک آبی سامانه اطلاع رسانی مبتنی بر موبایل شهرداری مشهد که توسط روابط عمومی شهرداری داره اجرا میشه و قرار تو فاز اول در سی نقطه شهری دستگاه ارسال بلوتوث نصب بشه و ما برای ملت ببلوتوثیم
ولی در احوالات امروز

@
امروز بد کلی مکافات نقاط 23 و24 یعنی تقی آباد و سه راه خیام هم دستگاش نصب شد و مونده 6  نقطه دیگر بماند اتوبوس رانی
کلی ضد حال زد ولی ترمینال و اداره  پست کلی بهمون فاز دادن تا ببینم فردا چی میشه

@@
چه سوتی دادم سر صبح و اقای بهروز  از دستم شاکی شد   از دست این اقای قاضی زاده آخر کار باهاش تسویه می کنم

@@@
اینم عکس محمد رضا پسر عمومه که دیشب سر زده اومد خونمون و فقط بلده بخنده قابل توجه بعضی ها که با بچه خواهرشون هی پز می دن

@@@@
امروز وبلاگ یه باز دید کننده از لهستان داشته خیلی برام جالب بود

@@@@@
چند روز فقط دارم به تغییر فکر می کنم و ذهنم بدجور درگیره خدا باعث و بانیش را در کنف لطفش حفظ کند

@@@@@@
آخر هفته و شب تولد امام رضا رو عشقه مثل هر سال همه مشهدن اینجا برای خودش بهشتیه

۱ نظر:

Mohammad Reza گفت...

WOW
من تازه اینجا رو دیدم.
رفت تو لیست google reader